Subject: 10659 Lihula 33 kV ja 110 kV kaablitrassi eelprojekti koostamine- kooskõlastamine
From: "Altoja, Keio" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Mar 2025 16:53:44 +0200

Tere,

Saadan uuesti kooskõlastamiseks Lihula 33 kV ja 110 kV kaablitrassi
eelprojekti. Projekt on ka varasemalt Transpordiametiga kooskõlastatud,
kuid lahendus muutus ning projekt tuleb uuesti kooskõlastada.

Vana kooskõlastus ja projekti materjalid asuvad allpool toodud lingil:

https://drive.google.com/drive/folders/1qj5UIMWRZSdGBdadmS8mESm4ueI2zCK3?u
sp=sharing

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Keio Altoja

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53 426415

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.